Τετάρτη, 4 Δεκεμβρίου 2013

Απαντήσεις και παρέμβαση των εκπροσώπων των κατοίκων ζητά η ΑΝ.Α.Σ.Α. για τις Συμβάσεις Παραχώρησης των Αυτοκινητόδρομων

Φάκελο με θέμα: Κύρωση από τη Βουλή των Αναθεωρημένων Συμβάσεων Παραχώρησης των Αυτοκινητόδρομων, παρέδωσε σε συνεργασία με φορείς της πόλης η Δημοτική Κίνηση Κηφισιάς ΑΝ.Α.Σ.Α. και ζητά απαντήσεις και παρέμβαση επί του θέματος, από τους βουλευτές του Ελληνικού Κοινοβουλίου.
Το θέμα είναι πολιτικό και αφορά στο σύνολο των αυτοκινητοδρόμων της χώρας, ωστόσο εδώ επικεντρώνουμε στην περιοχή μας και με τον απεικονιστικό χάρτη που κατατέθηκε φαίνονται στην πράξη τα προβλήματα, όπως αυτά αναφέρονται στο υπόμνημα που τον συνοδεύει.  

ΥΠΟΜΝΗΜΑ
Κηφισιά 3/12/2013
ΘΕΜΑ: Παράπλευρα Διόδια στους Κόμβους Αγ. Στεφάνου και Βαρυμπόμπης

Στοιχεία φόρτων

  • Από μελέτη Δήμου για Βόρεια Προάστια
  • Αριθμός Οχημάτων σε Ώρα Αιχμής
  • Οι των αυτοκινητοδρόμων δεν υφίστανται εκείνων των μελετών ΠΑΘΕ.
Παράπλευροι με την πραγματική έννοια, από Ανισόπεδο Κόμβο (Α/Κ) ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ ως (Α/Κ) ΚΑΛΥΦΤΑΚΙ, δεν υφίστανται διότι:
  • Πρόκειται για συλλεκτήριους οδούς (οδός Θεσσαλονίκης) των συνοικιών ΑΔΑΜΩΝ και Νέας Κηφισιάς στους οποίους έχουν πρόσοψη τα Ο.Τ. της Δομημένης Περιοχής Κατοικίας. Τα δε γεωμετρικά χαρακτηριστικά τους «6 μέτρων» δεν πληρούν τις προϋποθέσεις ασφαλούς διπλής κυκλοφορίας.
  • Ο ανατολικός παράδρομος, είναι στενός, δεν είναι συνεχής, διακόπτεται.
  • Μέσω των Α/Κ Κρυονερίου  και Βαρυμπόμπης εισέρχονται σήμερα στο ρεύμα προς Αθήνα 1.200+1.200 οχήματα σε ώρα αιχμής. Εάν ποσοστό εξ αυτών π.χ. 50% (ιδιαίτερα βαριά οχήματα) ακολουθήσει αρχικά τον Ανατολικό παράδρομο (οι από Α/Κ Κρυονερίου) και τον Δυτικό στη συνέχεια, για να αποφύγουν διόδια, τότε στον Δυτικό Παράδρομο θα έχουμε 2.000 -2.500 οχήματα, κάποιοι από τον Δήμο Διονύσου, θα επιδιώξουν την μέσω Θησέως–Ελευθερίου Βενιζέλου – Κηφισιάς, κίνηση.
Να ληφθεί υπόψη ότι.
  • Η συνοικία με πληθυσμό σήμερα 5.000 που θα φθάσει σύντομα τις 8.000-10.000 (λόγω έντονης ανοικοδόμησης, ιδιαίτερα στο τμήμα του ΓΡΑΜΜΟΥ ΦΟΙΝΙΚΑ που εντάχθηκε στο σχέδιο το 1997 με πράξη εφαρμογής 2005) συνδέεται με τη λοιπή ΚΗΦΙΣΙΑ μέσω τεσσάρων Υπογείων Διαβάσεων, 2 πεζών οχημάτων και 2 πεζών (με σηματοδότη) και επομένως στις ώρες αιχμής διασχίζουν κάθετα τον συλλεκτήριο παράδρομο κάτοικοι και κυρίως μαθητές των εκατέρωθεν του Αυτοκινητόδρομου Σχολείων.
  • Έχει πρόσβαση στον Αυτοκινητόδρομο μέσω συλλεκτηρίου παράδρομου (βλ. χάρτη).
  • Ο υφιστάμενος όγκος κυκλοφορίας σε ότι αφορά τους κατοίκους θα διπλασιαστεί.
  • Οι αυτοκινητόδρομοι κατασκευάζονται για να συνδέσουν πόλεις λέει ο κ. υπουργός. Κάτι που μάλλον είχαν υπόψη τους οι μηχανικοί που σχεδίασαν την ΠΑΘΕ και όρισαν τα διόδια πριν την Ελευσίνα και στις Αφίδνες.

Τώρα πως για ένα κομμάτι του αυτοκινητόδρομου, που κατασκευάστηκε με δαπάνες του Ελληνικού Δημοσίου διέρχεται, (όχι συνδέει) Αθήνα – Βόρεια Προάστια, παραχωρήθηκε στη Νέα Οδό και καλούνται οι κάτοικοι μιας μόνο περιοχής του Δήμου Διονύσου και του Δήμου Κηφισιάς να πληρώσουν επιλεκτικά διόδια, που όχι μόνο θα έχουν οικονομική επιβάρυνση, αλλά με μαθηματική ακρίβεια θα οδηγηθούν σε κυκλοφοριακό χάος όλες οι συνοικίες πέριξ του αυτοκινητόδρομου και όχι μόνο, ο δικός μας κοινός νους, δεν το κατανοεί.
  • Ο απεικονιστικός χάρτης σε έντυπη μορφή, είναι σε διάθεση για ουσιαστικό διάλογο. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου